Programul ERASMUS+, Acțiunea Cheie 1 – Mobilități în domeniul Educației Școlare (SCH)
Proiectul nr. 4 - Acreditare Erasmus
Numărul de referință – 2024-1-RO01-KA121-SCH-000219363,
derulat în perioada 01.06.2024 - 31.08.2025
#ErasmusDays 2025
Celebrați cu noi #ErasmusDays 2025
Sprijinim colaborarea si imbrățișăm diversitatea! #ErasmusDays 2025
Împărtășește valorile noastre, inspiră-ne viitorul! #ErasmusDays 2025
Sărbătorim împreună valorile Uniunii Europene #ErasmusDays 2025
Informare – Valorizare
Activitatea „Joc de atenție și conectare: Ascultăm o poveste”
Activitatea a fost învățată în cadrul proiectului Erasmus+ „Spice-up Non Formal Education”. Cursanții sunt așezați în cerc, iar coordonatorul le spune o poveste. Pe parcursul lecturii, atunci când apare un personaj, participanții realizează o mișcare corespunzătoare, stabilită anterior împreună cu coordonatorul:
• Dragonul – emiterea unui sunet înfiorător, însoțită de ridicarea mâinilor ca pentru a prinde prada;
• Prințul – imitarea unui atac cu sulița;
• Prințesa – executarea unei plecăciuni grațioase.
Activitatea are ca scop dezvoltarea atenției, exersarea ascultării active, stimularea colaborării și promovarea incluziunii tuturor membrilor grupului printr-o abordare ludică și interactivă.
Finanţat de Uniunea Europeană. Punctele de vedere şi opiniile exprimate aparțin, însă, exclusiv autorului (autorilor) şi nu reflectă neapărat punctele de vedere și opiniile Uniunii Europene sau ale ANPCDEFP. Nici Uniunea Europeană şi nici ANPCDEFP nu pot fi considerate răspunzătoare pentru acestea.
1. CURSURI DE FORMARE PENTRU CADRE DIDACTICE
2. OBSERVARE DIRECTĂ LA LOCUL DE MUNCĂ (JOB SHADOWING)
3. MOBILITĂȚI ÎN SCOPUL ÎNVĂȚĂRII, PENTRU ELEVII ȘCOLII
PROBA PRACTICA a elevilor candidati la mobilitatea in scopul invatarii pe termen scurt pentru un grup de elevi din scoala, în cadrul Proiectului nr. 4 Acreditare, se va desfasura in laboratorul de informatica maine, 10 aprilie 2025, dupa cum urmeaza:
Ora 13.00 – clasele III, IV si V
Ora 14.00 – clasa a VI-a
Ora 14.30 – clasa a VII-a